Wikia

KurokonoBasuke Wiki

Anime

Komentarze0
125stron na
tej wiki
Okładka na kurobas.com
BereisgreatDodany przez Bereisgreat

Adaptacja anime na podstawie mangi Kuroko no Basuke została ogłoszona we wrześniu 2009 roku. Jest produkowana przez Production I.G. Jej reżyserem jest Shunsuke Tada, scenarzystą Noboru Takagi, a projektantem postaci Yoko Kikuchi. Anime miało swoją premierę 9 kwietnia, a koniec pierwszego sezonu 22 września, razem 25 odcinków. Sceny z zakończenia ostatniego odcinka pierwszego sezonu pokazują wydarzenia podczas Pucharu Zimowego, jako zapowiedź drugiego sezonu.

2. sezon
BereisgreatDodany przez Bereisgreat

Anime zostanie wznowione w drugim sezonie w 2013 roku, jak ogłosił Jump Next.[1] Weekly Shōnen Jump poinformował, że drugi sezon jest planowany na 5. października 2013.[2][3] GRANRODEO ponownie wykona opening. Dodatkowe i szczegółowe wiadomości nie zostały jeszcze ogłoszone.

Swojego głosu bohaterowi Kuroko użyczy Kenshō Ono, natomiast Kagamiemu Yūki Ono. Inni seiyū ważniejszych bohaterów zostali niedawno ogłoszeni. Oficjalny PV został wyemitowany w grudniu, zaś drugi w kwietniu. Openingiem serii jest "Can Do" w wykonaniu GRANRODEO, a endingiem "Start it right away" w wykonaniu Hyadain. Drugim openingiem jest "RIMFIRE" także w wykonaniu GRANRODEO, zaś drugim endingiem jest "CATALRHYTHM" w wykonaniu OLDCODEX. W drugim sezonie, openingiem będzie "The Other self" w wykonaniu GRANRODEO, a endingiem ponowie utwór zespołu OLDCODEX.

Lista Odcinków Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Odcinki

Podgląd Edytuj

PV 1(01:42)
Pierwszy podgląd
CrаsherDodany przez Crаsher
PV 2(00:31)
Drugi podgląd
CrаsherDodany przez Crаsher
Kuroko No Basket - Season 2 PV 2(00:54)
Zapowiedź 2. sezonu
Rui05Dodany przez Rui05

Projekty postaci Edytuj

Przydatne adresy Edytuj

Zobacz także Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. Anime Kuroko no Basuke w sezonie drugim
  2. 2. sezon Kuroko no Basuke w październiku
  3. 2. sezon Kuroko no Basuke 5. października

Więcej od Wikii

Losowa wiki