FANDOM

Chihiro Mayuzumi
Chihiro Mayuzumi.png
Imię Chihiro Mayuzumi
Kanji 黛 千尋
Istotne Statystyki
Płeć Mężczyzna
Wiek 18
Wzrost 182 cm (5' 11")
Waga 69 kg (152 lbs)
Urodziny 1 marca, Ryby
Grupa krwi AB
Profesjonalne Statystyki
Zespół Rakuzan
Pozycja Silny skrzydłowy
Talent Misdirection
Pierwsze Wystąpienie
Manga Rozdział 175

Chihiro Mayuzumi (黛 千尋 Mayuzumi Chihiro) jest zawodnikiem Liceum Rakuzan. Jest jedynym 3-cio rocznym w pierwszym składzie zespołu.

WyglądEdytuj

Mayuzumi ma średniej długości, szare włosy. Ma także bardzo puste spojrzenie, nawet bardziej niż Tetsuya Kuroko. Na boisku, nosi niebiesko-biały strój Rakuzan, a na koszulce ma numer 5. Według Furihaty, Chihiro jest podobny do kogoś.[1]

OsobowośćEdytuj

Angered Mayuzumi.png

Wściekły Mayuzumi

Mayuzumi jest niezwykle cichą indywidualnością. Milczy nawet ignorując kogoś, kto mówi do niego. Widać to, kiedy całkowicie lekceważy wywołanie Hayamy podczas rozgrzewki finału Pucharu Zimowego. Ma poczucie szacunku dla samego siebie i nie robi nic, co sprawiłoby, że będzie niezadowolony. Chihiro wydaje się lubić powieści. Za tą fasadą, Mayuzumi jest samolubny i pełen dumy, gdyż nie może znieść gdy ktoś patrzy na niego z góry.

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Puchar ZimowyEdytuj

PółfinałyEdytuj

Mayuzumi został wprowadzony podczas meczu półfinału przeciwko Shūtoku w Pucharze Zimowym, w sposób bardzo niejasny. Poza tym, że był odpowiedzialny za krycie Shintarō Midorimy w pierwszej połowie meczu, nie grał żadnej znaczącej roli w historii.

FinałyEdytuj

UmiejętnościEdytuj

MisdirectionEdytuj

Podczas finału przeciwko Seirin, okazuje się, że Mayuzumi posiada podobne umiejętności co Kuroko, czyli misdirection. Jednakże, Akashi powiedział, że Chihiro jest jeszcze bardziej przydatny niż Tetsuya. Wynika to z faktu, że Mayuzumi jest dobry także w innych aspektach gry, gdzie ogólny rozwój wiedzy i umiejętności Kuroko o koszykówce są poniżej średniej. Seijūrō nazywa Mayuzumiego nową i ulepszoną wersją "Szóstego widmowego zawodnika".

Według Momoi, parametry Chihiro są absurdalnie równe, jego umiejętności są zbalansowane, a poprzez badanie wzrokiem, żadna z umiejętności się nie wyróżnia. Mayuzumi nie korzystał z jego zmyłki w meczu z Shūtoku, z powodu możliwości Jastrzębiego Oka Takao, który może zobaczyć całe boisko.

CytatyEdytuj

Nie interesuje mnie temat starego modelu, nowego modelu, ponieważ mój styl gry... jest zupełnie inny od twojego.[2]

—do Kuroko

Ktoś taki jak ty nie może mnie pokonać.[3]

—do Kuroko

Pozwól, że coś ci powiem, Panie stary modelu Szóstego Zawodnika. Ty, stary model, nie masz szans na wygranie przeciwko mnie, nowemu modelowi.[4]

—do Kuroko

CiekawostkiEdytuj

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki