FANDOM

Eikichi Nebuya
Eikichi Nebuya.png
Imię Eikichi Nebuya
Kanji 根武谷 永吉
Istotne Statystyki
Płeć Mężczyzna
Wiek 17
Wzrost 190 cm
Waga 94 kg
Urodziny 30 kwietnia, Byk
Grupa krwi 0
Profesjonalne Statystyki
Zespół Rakuzan
Pozycja Środkowy
Talent Nieznany
Pierwsze Wystąpienie
Manga Rozdział 174

Eikichi Nebuya (根武谷 永吉, Nebuya Eikichi) jest zawodnikiem pierwszego składu Liceum Rakuzan oraz jednym z Niekoronowanych Króli. Obecnie bierze udział w Pucharze Zimowym.

Wygląd Edytuj

Eikichi jest ciemnoskórym młodym mężczyzną o krótkiej brodzie. Ma 190 cm wzrostu i dobrze umięśnione ciało, co sprawia, że wygląda na starszego. Jego włosy są czarne i krótkie oraz stylizowane dwoma paskami po bokach. Został nazwany przez Hayamę "umięśnionym gorylem".[1] Nosi koszulkę zespołu Rakuzan z numerem 8.

Osobowość Edytuj

Nebuya okazał się być wielkim żarłokiem, będącym w stanie zjeść tyle co Kagami, a nawet więcej. Nawet przed rozpoczęciem meczu myśli o posiłkach i potrafi sobie powtarzać, że mięso czyni go takim silnym. Kiedy został nazwany "umięśnionym gorylem", wziął to za komplement. Wbrew pozorom jest arogancki i niegrzeczny w stosunku do swoich przeciwników.[2]

Historia Edytuj

Nebuya był bardzo silnym i utalentowanym zawodnikiem w gimnazjum, jednak został przyćmiony przez Pokolenie Cudów. Dlatego też został nazwany jednym z pięciu Niekoronowanych Króli.

Fabuła Edytuj

Puchar Zimowy Edytuj

Nebuya i jego drużyna bez problemu przeszli przez wszystkie rundy i ćwierćfinał, znajdując się w półfinałach Pucharu Zimowego.

Półfinały Edytuj

Rakuzan High.png

Liceum Rakuzan

Przed rozpoczęciem meczu półfinałowego Rakuzan przeciwko Shūtoku w Pucharze Zimowym, Nebuya zostaje zauważony przez Furihatę, Kawaharę i Fukudę, którzy poszli na zakupy. Widzieli Eikichiego w restauracji zjadającego absurdalne ilości jedzenia.[3] Później zostaje ujawnione, że Nebuya jest jednym z trzech Niekoronowanych Króli należących do drużyny Liceum Rakuzan.

Gdy mecz się zaczyna, Nebuya skarży się, że za dużo zjadł, po czym zostaje skarcony przez Mibuchiego. Po rozpoczęciu gry, Eikichi biegnie przeciwko Ōtsubo. Następnie Midorima dostaje piłkę i błyskawicznie zdobywa 3 punkty, co zadziwia Nebuyę.[4] Rakuzan nie pozostaje dłużne. Akashi podaje z wewnętrznego pola do Eikichiego, który z łatwością zdobywa kosz. Później widzimy go krzyczącego na Hayamę, któremu bez trudu odebrano piłkę.[5] Ostatecznie Rakuzan wygrywa całe spotkanie.[6]

Później wraz z resztą zespołu ogląda drugi półfinał, w którym walczą ze sobą Seirin i Kaijō.[7]

CiekawostkiEdytuj

  • Według dodatku do bibli postaci:
  • Jego ulubioną potrawą jest Karubi
  • Jego hobby to Sumo.
  • Jego specjalność to pozowanie (zwłaszcza jego strona klatki piersiowej).
  • Jego motto brzmi: " W zdrowym ciele zdrowy duch"

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki