FANDOM

Kōsuke Wakamatsu
Anime - Manga

Wakamatsu Kosuke.png

Imię Kōsuke Wakamatsu
Kanji 若松 孝輔
Istotne Statystyki
Płeć Mężczyzna
Wiek 17
Wzrost 193 cm
Waga 85 kg
Urodziny 16. kwiecień, Baran
Grupa krwi A
Profesjonalne Statystyki
Zespół Tōō
Pozycja Środkowy
Talent Zbiórki
Pierwsze Wystąpienie
Manga Rozdział 40
Anime Odcinek 14
Seiyū
Anime Kosuke Toriumi

Kōsuke Wakamatsu' (若松 孝輔, Wakamatsu Kōsuke) jest środkowym w Tōō. Po odejściu Imayoshiego został kapitanem drużyny.

WyglądEdytuj

Wakamatsu ma blond włosy, krótkie z przodu, a dłuższe z tyłu. Jest wysoki i muskularny. Jego numer na koszulce stroju drużynowego to 6.

OsobowośćEdytuj

Wakamatsu ma silną osobowość i jest zwykle zbyt entuzjastyczny. Wśród kolegów z drużyny i przeciwników, jest znany jako zbyt głośny, hałaśliwy i bardzo denerwujący.

FabułaEdytuj

Eliminacje MiędzylicealneEdytuj

Liga FinałowaEdytuj

Aomine Wakamatsu.png

Starcie Aomine i Wakamatsu

Wakamatsu pojawia się po raz pierwszy przed ligą finałową eliminacji Miedzylicealnych. On i zespół Tōō ćwiczą w sali gimnastycznej. Kiedy robią sobie przerwę, aby zjeść lunch, pojawia się Aomine. Daiki oznajmia, że przyszedł tylko po swoje czasopismo, nie będzie ćwiczyć i zjada lunch Sakuraia. Wakamatsu jest rozdrażniony zachowaniem ich asa i atakuje go chwytając za kołnierz, i wrzeszcząc, że powinien być bardziej odpowiedzialny i ćwiczyć jak pozostali. Aomine odmawia i kopie Wakamatsu w brzuch. Potem bierze piłkę wykonując potężny wsad, przy czym urywa obręcz. Mówi do Wakamatsu, że może go pouczać, jeżeli będzie lepszy od niego. Wakamatsu jest zszokowany pozwalając odejść Aomine.[1]

Puchar ZimowyEdytuj

1. rundaEdytuj

Podczas Pucharu Zimowego pojawia się, gdy Akademia Tōō ma grać przeciwko Liceum Seirin. Wchodzi na boisko razem z resztą zespołu. Na trybunach, wśród publiczności, jeden chłopak mówi, że Wakamatsu jest najszybszym środkowym, jakiego kiedykolwiek widział.

UmiejętnościEdytuj

Wakamatsu rebound anime.png

Odskok Wakamatsu

Wakamatsu jest bardzo silnym i szybkim środkowym, za co jest podziwiany. Wyspecjalizowany w zbiórkach, jest nawet w stanie pokonać w tym Kiyoshiego. Dzięki szybkiemu atakowi powstrzymał zawodnika Seirin przed wykonaniem wsadu. Teppei porównał go do Kagamiego pod względem możliwości fizycznych.[2] Posiada również duże umiejętności w sferze ataku.

CiekawostkiEdytuj

  • W pierwszym sondażu popularności, Wakamatsu zajął 18 miejsce z 158 głosami. W drugim spadł na 23 miejsce z 122 głosami.
  • Jego osobowość jest podobna Mitsuhiro Hayakaway z Kaijō, obaj są zarówno wrzaskliwi, porywczy i ekstrawertyczni. Obaj są środkowymi i specjalizują się w zbiórkach.
  • Jego motto brzmi: "Tam, gdzie jest wola, jest droga.".

OdniesieniaEdytuj

  2. Manga Kuroko no Basuke Rozdział 116, strona 14

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki