FANDOM

Kōzō Shirogane
Kōzō Shirogane.png
Imię Kōzō Shirogane
Istotne Statystyki
Płeć Mężczyzna
Wiek 40
Profesjonalne Statystyki
Zespół Gimnazjum Teikō
Praca Trener
Pierwsze Wystąpienie
Manga Rozdział 212

Kōzō Shirogane (Shirogane Kōzō) jest głównym trenerem Gimnazjum Teikō.

Wygląd Edytuj

Shirogane jest mężczyzną w średnim wieku o standardowej budowie mężczyzny. Ma starannie ułożone włosy do prawej strony, gdzie dwa krótkie kosmyki opadają na czoło. Jego brwi są nieco krzaczaste, a zarost jest średniej długości. Ma wyraźnie podkreślone kości policzkowe i łagodne zmarszczki pod oczami. Zazwyczaj nosi on ciemny garnitur z krawatem i białą koszulą.

Osobowość Edytuj

Z początku wydaje się być miłym i sympatycznym człowiekiem. Na pierwszy rzut oka jest spokojny i robi dobre pierwsze wrażenie. Szybko okazuje się jednak, że jest surowym i wymagającym trenerem. Czasem wydaje się mieć absurdalne argumenty do niemożliwych sytuacji. Wśród znających go uczniów nie ma zbyt dobrej opinii.[1]

Historia Edytuj

Trener Teikō zwołuje zbiórkę, w której zawodnicy dowiadują się, że od teraz to Kōzō będzie podejmował wszystkie decyzje związane z drużyną. Gdy Kuroko pyta się swoich kolegów jaki on jest, ten pojawia się za nim, kładzie rękę na jego ramieniu i przedstawia się mu. Zaskakuje Tetsuyę tym, iż zna jego imię. Trener główny oznajmia, że zna wszystkich graczy, ponieważ często ogląda ich treningi.[2] Po krótkiej rozmowie z trenerem, Kōzō informuje wszystkich, że od teraz trening będzie o wiele cięższy. Powiadamia także drużynę o nowym kapitanie, Seijūrō Akashim.[3]

Cytaty Edytuj

Do tej pory było dość łatwo, jednak teraz rozpoczyna się prawdziwy trening. Szybko dowiecie się, że nie będzie łatwo. Mimo tego nadal jesteście młodzi, dlatego nie umrzecie z tego powodu.

—Do zespołu Teikō.[4]

Nie wiem czy podoba się to trzecioklasistom, jednak przypomnę doktrynę naszego klubu: Zwycięstwo jest naszym jedynym celem.

—Jak powyżej.[5]

Odniesienia Edytuj

  1. MangaKuroko no Basuke: Rozdział 212, strony 4-7
  3. Manga Kuroko no Basuke: Rozdział 212, strony 7-8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki