FANDOM

Kazunari Takao
Anime - Manga

Takao2.png

Imię Kazunari Takao
Kanji 高尾 和成
Istotne Statystyki
Płeć Mężczyzna
Wiek 16
Wzrost 176 cm
Waga 65 kg
Urodziny 21. listopada, Skorpion
Grupa krwi 0
Profesjonalne Statystyki
Zespół Shūtoku
Pozycja Rozgrywający
Talent Jastrzębie Oko
Pierwsze Wystąpienie
Manga Rozdział 10
Anime Odcinek 4
Seiyū
Vomic Hitoshi Yanai
Anime Tatsuhisa Suzuki

Kazunari Takao (高尾 和成 Takao Kazunari) jest rozgrywającym Liceum Shūtoku. Jest naturalnym wrogiem Kuroko, ponieważ posiada Jastrzębie Oko dzięki czemu widzi Tetsuyę nawet gdy używa Misdirection.

WyglądEdytuj

Takao ma przydługie, proste czarne włosy. Z przodu jego grzywka jest przedzielona pośrodku na boki, kilka osobnych kosmyków opada na jego czoło, sięgając oczu. Jak można było zauważyć podczas obozu treningowego, Takao odgarniał grzywkę do tyłu za pomocą opaski do włosów. Jego oczy są wąskie i mają szaroniebiski kolor, choć na niektórych stronach mangi oraz w grze na PSP jego oczy są bursztynowe. Czasami jest widywany z szerokim uśmieszkiem na twarzy. Często dokucza Midorimie, którego nazywa "Shin-chan". Podczas meczów nosi koszulkę z numerem 10.

OsobowośćEdytuj

Takao jest bardzo towarzyski i każdego rozbawia. Lubi grać w koszykówkę, ale nie przywiązuje dużej uwagi do wygrywania czy pokonania przeciwników. Jest pozytywną osobą i zawsze próbuje nakłonić Midorimę do wygłupów. Ma również zwyczaj naśmiewania się z czyichś upodobań, przyzwyczajeń, itp., jak w przypadku rzutów Midorimy, ponieważ są za wysokie, bądź zachwytu kapitana Taisuke Ōtsubo nad jego idolkami. Może zaprzyjaźnić się dosłownie z każdym, nawet z członkami Seirin, czyli rywalami Shūtoku. Darzy również szacunkiem Kasamatsu jako świetnego rozgrywającego. Zasugerowana również, że Takao lubi śpiewać.

FabułaEdytuj

WprowadzenieEdytuj

Na pierwszym treningu Takao widzi Midorimę jako swojego wroga i jest zaskoczony, gdyż Midorima był jednym z tych, których Takao chciał pokonać i zemścić się za swoją przegraną w czasach gimnazjum. Takao zadecydował, że nie będzie próbował rywalizować z nim, ale sprawy, że ten przypomni sobie o nim. Wyjawia mu to podczas gdy oboje zostali na dodatkowym treningu. Zadeklarował, że będzie ćwiczył więcej i ciężej niż Midorima i pewnego dnia poda mu "grzmiące podanie" [Roaring pass]. Midorima zabronił Takao mówić do niego "Shin-chan", ale ten go zignorował.

Seirin kontra KaijōEdytuj

Podczas meczu Seirin przeciwko Kaijou, Midorima i Takao przybyli go obejrzeć. Przyjechali swoim rowerem z przyczepą, prowadzoną przez Takao. Kazunari wątpił w wartość tego meczu, ale Midorima nieustannie go poganiał.

Później Shintarou zostawił Takao w korku i spotkali się ponownie dopiero gdy mecz Seirin dobiegł końca.

Eliminacje MiędzylicealneEdytuj

W eliminacjach międzylicealnych, Takao i Midorima poszli obejrzeć mecz Seirin kontra Akademia Shinkyo. Kwestionuje on wyjaśnienia Midorimy, jakoby przyszedł tam, ponieważ chciał jedynie zobaczyć zagranicznego studenta Shinkyo z wymiany. Uważa, że tak naprawdę Midorima chciał zobaczyć Kuroko, choć ten żywo zaprzecza.

Takao jest widziany w czwartej rundzie w meczu Shūtoku, grając przeciwko Liceum Kinka. Przed meczem Kagami pochwalił Midorimę. Takao przyłączył się i powiedział Taidze o wynikach finałów ligii zeszłego roku, mających katastrofalne rezultaty. Kiedy Kuroko również rozmawia z Midorimą, Takao zarzuca mu na szyję ramię i mówi, że Midorima jest nimi zainteresowany. Wszyscy są wzywani przez kolegów z drużyn.

Podczas meczu Takao gra na starcie. Kozłuje i omija przeciwnika, zbliża się do kosza, lecz podaje piłkę Ootsubo, który do niego rzuca. Jego drużyna wygrywa później mecz.

Przed Pucharem ZimowymEdytuj

Takao jest widziany gdy przygotowuje się do Pucharu Zimowego i intensywnie trenuje z Shūtoku. Udaje mu się ominąć obronę Miyaji'ego i podać do Midorimy, który rzuca i zdobywa dla nich punkty.

Puchar ZimowyEdytuj

Razem z Shūtoku, Takao poszedł zobaczyć mecz Liceum Seirin kontra Akademia Tōō. Kiedy Kagami stara się unikać Aomine, Takao dyskutuje z Midorimą na temat jego decyzji. Midorima pyta, czy Takao zauważył wysoki poziom taktycznej gry Kagamiego, Kazunari odpowiada, że tak. Później analizują Vanishing Drive oraz Misdirection Overflow Kuroko. Zauważają, że swoje ważne mecze Liceum Seirin łatwo wygrywało.

PółfinałyEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Jastrzębie OkoEdytuj

Współpraca z MidorimąEdytuj

RelacjeEdytuj

Shintarō MidorimaEdytuj

Tetsuya KurokoEdytuj

CytatyEdytuj

• "Byłem taki sfrustrowany, że kontynuowałem treningi nawet po tym, jak odszedłem z drużyny. I wtedy, kiedy przyszedłem do liceum, to dopiero się uśmiałem. Koleś, którego poprzysiągłem sobie pokonać nieważne co, stał naprzeciwko mnie jako jeden z moich kolegów z drużyny. Teraz to już bezcelowe, by wciąż trzymać do ciebie urazę. W każdym razie, chciałem zrobić coś, żebyś mnie poznał." (do Midorimy podczas ich pierwszej rozmowy na treningu)

Ciekawostki:Edytuj

→ W czasie pierwszego głosowania Takao zajął 7 miejsce (684 głosy), w drugim spadł do 12 miejsca (443 głosy), a teraz plasuje się na miejscu 3. (2,539 głosów)

→ Znak kanji 高 (Taka) w jego nazwisku oznacza "wysoki", ale jest również synonim tego słowa - "jastrząb", które jest wyraźnym odniesieniem do jego zdolności.

→ Według Biblii Postaci:

– jego hobby to karty kolekcjonerskie

- jego specjalnością są salta w tył

- jego ulubioną potrawą jest kimchi (Koreańskie danie na bazie warzyw)

- jego motto to "Ludzie, którzy cieszą się życiem, są zwycięzcami"

- w szkole przedmiotem, w którym jest najlepszy jest j. angielski

- w szkole jest członkiem Komitetu Zdrowia

- jego najbliższa rodzina to tata, mama oraz młodsza siostra

- rzecz, w której nie jest dobry to milczenie

- jego najlepszą zdolnością jest podawanie piłki bez rozglądania się

- typ dziewczyn, które lubi to pozytywne

- spędza wolny czas na Nakano Broadway, kupując karty kolekcjonerskie

- zaczął grać w koszykówkę, kiedy grał w nią po raz pierwszy i mu się spodobała

- gracz, na którego ma oko to Tetsuya Kuroko

→ Takao ma rękę do dzieci

→ Takao wierzy, że bycie ustępliwym pomaga w nadążaniu za dziwnymi nawykami Midorimy

→ Takao stwierdził, że Midorima nie ma w zwyczaju prosić nikogo o pomoc

→ Był widziany w NG:Shuu podczas obozu treningowego kiedy śpiewał drugi ending pierwszego sezonu, piosenkę zespołu CATALRHYTM - seiyuu Takao jest jego wokalistą.

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki