FANDOM

Kensuke Fukui
Anime - Manga

Kensuke Fukui.png

Imię Kensuke Fukui
Kanji 福井 健介
Istotne Statystyki
Płeć Mężczyzna
Wiek 18
Wzrost 176 cm (5' 9")
Waga 67 kg (148 lbs)
Profesjonalne Statystyki
Zespół Yōsen
Pozycja Rozgrywający
Pierwsze Wystąpienie
Manga Rozdział 145

Kensuke Fukui (福井 健介 Fukui Kensuke) jest wice-kapitanem i rozgrywającym Yōsen.

WyglądEdytuj

Fukui jest najmniejszym graczem Yōsen, znanego z wysokich i silnych środkowych, więc chłopak nie bardzo pasuje do ​​tej drużyny. Ma ostre rysy twarzy, ciemne oczy i średniej długości blond włosy. Jest przeciętnej budowy ciała. Gra z numerem koszulki 5.

OsobowośćEdytuj

Kensuke jest ogólnie prostym chłopakiem. Zdania wypowiada często w sposób żartobliwy.[1] W trakcie gry, jest zwykle spokojny i sprytny.

FabułaEdytuj

Puchar ZimowyEdytuj

Fukui i jego zespół wygrywają drugą i trzecią rundę Pucharu Zimowego z niesamowitą liczbą punktów, kolejno 81 – 0 i 72 – 0.[2]

ĆwierćfinałyEdytuj

Po tym jak Yōsen wygrywają trzecią rundę, idzie wraz z drużyną korytarzem w kierunku wyjścia, gdzie zauważa ich Alexandra. Kiedy Alex przyjaźnie doskakuje do Himuro próbując go pocałować i odchodzi z nim, Fukui zastanawia się kim jest ta kobieta. Okamura nagle wybucha płaczem i narzeka, że nie jest tak popularny, co Kensuke komentuje złośliwie.[3] Okamura zostaje doprowadzony do porządku przez Araki i zespół idzie do hotelu, aby obejrzeć poprzednie mecze Seirin.

Vanishing Drive vs Fukui.png

Tetsuya przechodzi Kensuke

Rozpoczynają się ćwierćfinały i Fukui towarzyszy zespołowi na boisku. W trakcie wyrzutu piłki przez sędziego Murasakibara zbyt wcześnie dosięga piłki, co jest niezgodne z regułami i za co Kensuke beszta go. Yōsen udaje się zatrzymać atak Seirin i w trakcie kontrataku Liu wykonuje zbiórkę nieudanego strzału Fukuiego.[4] Później jest zdziwiony Phantom Shotem Kuroko. W następnym ataku, decyduje się użyć siły Okamury przeciwko Kagamiemu w celu zdobycia kosza. Niedługo później, obrona Kensuke jest bezużyteczna przeciwko Vanishing Drive Tetsuyi.[5] Yōsen kończy pierwszą połowę prowadząc 29-17.

OdniesieniaEdytuj

  1. Manga Kuroko no Basuke; Rozdział 144, strona 11

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki