FANDOM

Satsuki Momoi
Anime - Manga

Satsuki Momoi anime.png

Imię Satsuki Momoi
Kanji 桃井 さつき
Istotne Statystyki
Płeć Kobieta
Wiek 16
Wzrost 161 cm
Waga Nieznana
Urodziny 4. maj, Byk
Grupa krwi A
Profesjonalne Statystyki
Zespół Teikō (kiedyś)
Tōō
Praca Menadżer
Talent Analityk
Pierwsze Wystąpienie
Manga Rozdział 33
Anime Odcinek 13
Seiyū
Vomic Brak
Anime Fumiko Orikasa

Satsuki Momoi (桃井 さつき, Momoi Satsuki) jest menadżerem Akademii Tōō, a wcześniej była menadżerem Pokolenia Cudów. Jest zakochana w Tetsuyi i uważa siebie za jego dziewczynę.

WyglądEdytuj

Momoi ma jasną cerę różowe oczy i długie włosy tego samego koloru, które sięgają jej do połowy pleców. Jest zawsze uśmiechnięta, chociaż czasami denerwuje się lub płacze. Ma dosyć kobiece kształty, mimo iż jest niska i szczupła. Według Riko posiada miseczkę F. Satsuki zazwyczaj chodzi ubrana w mundurek szkolny, składający się z białej koszuli z różową wstążką, krótkiej, granatowej spódnicy i dodatkowo zielonej bluzy.

OsobowośćEdytuj

Ma zmienny nastrój. Jak to się mówi "Kobieta zmienną jest". Ten cytat na pewno dotyczy Satsuki. Przywiązuje się do kogoś i walczy o przyjaźń. Nie łatwo odpuszcza wygraną. Nie dopuszcza do siebie mozliwości o porażce. Płacze i idzie do Kuroko, gdy nie może sobie z czymś poradzić. Lubi z nim przebywać. Kocha go i uważa go za swojego chłopaka. Jest dla Pokolenia Cudów miła i przyjacielska. Często razem wychodzili na lody.

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Eliminacje MiędzylicealneEdytuj

FinałyEdytuj

Liga finałowaEdytuj

Powrót KiyoshiegoEdytuj

Letni Obóz TreningowyEdytuj

MiędzylicealnaEdytuj

Eliminacje Pucharu ZimowegoEdytuj

Liga finałowaEdytuj

Zimowy Obóz TreningowyEdytuj

Puchar ZimowyEdytuj

1. RundaEdytuj

ĆwierćfinałyEdytuj

PółfinałyEdytuj

FinałyEdytuj

Umiejętności Edytuj

Momoi była menadżerką drużyny koszykówki Gimnazjum Teikō, aktualnie na tym stanowisku wspiera Akademię Tōō. Jej specjalnością jest analizowanie zdolności przeciwników i przewidywanie ich ruchów. Przekazuje te informacje graczom swojej drużyny, dzięki czemu wiedzą jaki ruch wykona drugi zespół. Jak skomentowała Riko, jest ekspertem w zbieraniu danych i przypomina trochę szpiega.Wiele razy pomogła chłopakom z Pokolenia Cudów. Według nich jest niezastąpiona.

RelacjeEdytuj

Tetsuya KurokoEdytuj

Satsuki podaje się za jego dziewczynę, wyraźnie podkreśla, że "kocha tylko Kuroko" ,ale nie powiedziała mu nigdy o swoich uczuciach.

Daiki AomineEdytuj

Z Aomine znają się od dziecka. Są najlepszymi przyjaciółmi.

Pokolenie CudówEdytuj

Zespół SeirinEdytuj

CiekawostkiEdytuj

OdniesieniaEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki