FANDOM

Shinya Nakamura
Shinya Nakamura.png
Imię Shinya Nakamura
Kanji 中村真也
Istotne Statystyki
Płeć Mężczyzna
Wiek 17
Wzrost 181 cm
Profesjonalne Statystyki
Zespół Kaijō
Pozycja Rzucający obrońca
Talent Obrona
Pierwsze Wystąpienie
Manga Rozdział 190
Seiyū
Anime Brak

Shinya Nakamura (中村真也, Nakamura Shinya) jest uczniem drugiego roku i rzucającym obrońcą Liceum Kaijō.

WyglądEdytuj

Nakamura jest dość wysoki i wysportowany. Ma proste blond włosy i okulary z czarnymi prostokątnymi oprawkami. Numer na jego koszulce stroju drużynowego to 9.

FabułaEdytuj

Puchar ZimowyEdytuj

PółfinałEdytuj

Nakamura zmienia Kise w drugiej kwarcie półfinału Pucharu Zimowego podczas meczu przeciwko Seirin.[1]

Nakamura018.jpg

Nakamura i Hayakawa przeciwko Kagamiemu

Wspólnie z Mitsuhiro Hayakawą kryją Kagamiego, jednak nawet współpracując nie są w stanie zatrzymać zawodnika Seirin. Kagami przedziera się przez ich obronę, po tym jak Kuroko został zablokowany.[2] Później przechodzi jeszcze raz.

Nakamura stwierdza, że umiejętności Kagamiego są "kompletnie niedorzeczne" i porównuje je z umiejętnościami Kise. Zastanawia się także, czy Kagami nie jest lepszy od Ryōty.[3] Dochodzi do wniosku, że nawet podwójna obrona go nie powstrzyma.

Kiedy Seirin jest przy piłce, Mitobe rzuca do kosza, ale pudłuje, ponieważ Nakamura wyskakuje i obcierając piłkę palcami, zmienia jej tor. Następnie jednak pojawia się Kiyoshi, zdobywając punkty dla Seirin. Ponownie z Hayakawą kryją Kagamiego, choć bezskutecznie.

Nakamura próbuje zdobyć kosz Kaijō i chociaż pudłuje, to pod nim jest Hiroshi Kobori, który zdobywa punkt.[4]

4 minuty przed końcem meczu Seirin zdobywa 15-sto punktową przewagę, przez co Kise decyduje się na powrót do gry, dlatego zamienia się z Nakamurą, który siada na ławkę rezerwowych.

UmiejętnościEdytuj

Należy do ośmiu najlepszych zawodników w kraju, jeśli chodzi o umiejętności defensywne.[5]

OdniesieniaEdytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki