FANDOM

Yoshinori Susa
Yoshinori Susa.png
Imię Yoshinori Susa
Kanji 諏佐 佳典
Istotne Statystyki
Płeć Mężczyzna
Wiek 18
Wzrost 190 cm
Waga 80 kg
Profesjonalne Statystyki
Zespół Tōō (kiedyś)
Pozycja Niski skrzydłowy
Pierwsze Wystąpienie
Manga Rozdział 42
Anime Odcinek 15
Seiyū
Anime Hiroya Murakami

Yoshinori Susa (諏佐 佳典, Susa Yoshinori) był uczniem trzeciego roku oraz niskim skrzydłowym w Akademii Tōō. Po Pucharze Zimowym odszedł z zespołu wraz z Imayoshim i innymi zawodnikami trzeciego roku.

WyglądEdytuj

Susa jest bardzo wysoki i umięśniony. Ma brązowe spiczaste włosy.

FabułaEdytuj

Eliminacje MiędzylicealneEdytuj

Pojawia się w meczu w Międzylicealych przeciwko Seirin. Susa kryje Kagamiego i powstrzymuje go, gdy ten próbuje wykonać alley-oop.[1] Kiedy Yoshinori miał podać piłkę Imayoshiemu, pomiędzy nimi pojawił się Kuroko i przejął ją.[2]

Przed Pucharem ZimowymEdytuj

Gra z Tōō w meczu treningowym przeciwko Liceum Josei. Jest obecny, gdy jego zespół używa tych samych gorących źródeł co Seirin.[3]

Puchar ZimowyEdytuj

1. rundaEdytuj

Susa in the Winter Cup.png

Susa w meczu przeciwko Seirin

Susa pojawia się w meczu Tōō przeciwko Seirin. Przed rozpoczęciem gry ustawia się przy linii wspólnie z innymi zawodnikami.[4]

Na początku meczu, gdy Seirin i Tōō stają naprzeciw siebie, Imayoshi podaje do Susy ze względu na różnicę wzrostu dzielącą jego i jego obrońcę, Kuroko. Yoshinori trafia do kosza, zdobywając dwa punkty.[5]

UmiejętnościEdytuj

Jego umiejętności nie zostały w pełni przedstawione. Wiadomo jednak, że jest graczem wszechstronnie uzdolnionym. Jest jednym z najlepszych graczy Akademii Tōō. W meczu przeciwko Seirin był wyznaczony do pilnowania Kagamiego, udowadniając, że jest zdolny do zatrzymania go przynajmniej przez połowę meczu.

CiekawostkiEdytuj

  • Zgodnie z Książką postaci, początkowo Susa grał jako silny skrzydłowy. Zmienił pozycję na niskiego skrzydłowego po dołączeniu Aomine do Akademii Tōō.

OdniesieniaEdytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki