FANDOM

Yoshitaka Moriyama
Moriyama.png
Imię Yoshitaka Moriyama
Kanji 森山 由孝
Istotne Statystyki
Płeć Mężczyzna
Wiek 18
Wzrost 181 cm
Waga Nieznana
Profesjonalne Statystyki
Zespół Kaijō
Pozycja Rzucający Obrońca
Talent Nieortodoksyjny Rzut
Pierwsze Wystąpienie
Manga Rozdział 63
Anime Odcinek 3
Seiyū
Vomic Brak
Anime Kazunori Nomata

Yoshitaka Moriyama (森山 由孝, Moriyama Yoshitaka) jest Rzucającym Obrońcą w Liceum Kaijō.

Wygląd Edytuj

Moriyama thinking about girls.png

Moriyama myślący o dziewczynach

Moriyama ma krótkie czarne włosy pomieszane z odcieniem zieleni. Są one zaczesane na lewą stronę i odsłaniają jego twarz. Jego oczy są bardzo wąskie, a on sam jest średniej budowy. Nosi strój Liceum Kaijō z numerem 5.

Osobowość Edytuj

Moriyama jest kobieciarzem. Ciągle wypatruje jakichś słodkich dziewczyn i gra dla ich względów.

Fabuła Edytuj

Przed Pucharem Zimowym Edytuj

Widzimy go trenującego do Pucharu Zimowego. Komentuje kondycję Kise, mówiąc, że jest nadzwyczaj dobra.[1]

Puchar Zimowy Edytuj

W Pucharze Zimowym, gra dla Kaijō w pierwszym meczu pucharu.[2] Widzimy go również podczas ćwierćfinału w meczu Seirin, kiedy rozgrzewa się, gdy nadchodzi ich kolej.

Ćwierćfinał przeciwko Liceum Fukuda Sōgō rozpoczyna się, a pierwsza piłka jest w rękach Kaijō. Moriyama dostaje piłkę od Kasamatsu i rzuca ją do kosza za pomocą nieortodoksyjnego rzutu, zdobywając trzy punkty dla swojego liceum. Na trybunach, Hyūga komentuje jego zdolności, mówiąc, że jest to jego osobista broń. Nieco później, Haisaki kopiuje strzał Moriyamy, jednak traci rytm. Kiedy Moriyama ponownie zamierza skorzystać z tej techniki, podświadomie traci rytm i także chybia. Haisaki ukradł jego ruch.[3]

Umiejętności Edytuj

Nieortodoksyjny Rzut Edytuj

Plik:Vlcsnap-2012-09-21-17h37m57s145.png

Moriyama skupia się głównie na rzucaniu. Według Sakuraia, jego forma rzucania jest unikatowa, jeśli ma złą rotację.[4] Zostało to wyjaśnione podczas ćwierćfinału Pucharu Zimowego. Okazuje się, że stawia dużo na brak rotacji piłki. Ta forma jest najwyraźniej bardzo komfortowa dla jego rzutów, co tworzy niezwykłą formę trudną do zablokowania.[5]

Ciekawostki Edytuj

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki