FANDOM

Ze mną wszystko w porządku
Chapter 208.png
Rozdział 208
Tytuł Ze mną wszystko w porządku
Data wydania 1. kwietnia 2013
Nawigacja rozdziałów
Poprzedni
Witamy
Następny
Możesz to zrobić!

Ze mną wszystko w porządku jest dwieście ósmym rozdziałem mangi Kuroko no Basuke.

Streszczenie Edytuj

Gimnazjum Teikō pojawia się na zawodach koszykarskich. Kiedy idą przez korytarz, Nijimura pyta jednego z zawodników o to, czy udało mu się skontaktować z pewną osobą, na co ten odpowiada, że nie. Po krótkiej wymianie zdań z Murasakibarą, Aomine odwraca się w stronę trzęsącego Kuroko i mówi, by nie denerwował się meczem. Daiki dowiaduje się od Tetsuyi, że to jego pierwsza prawdziwa gra, co szokuje chłopaka. Następnie do Akashiego dzwoni Haizaki (wcześniej poszukiwany przez Nijimurę), jednak nim ten zdążył odebrać, Shūzō zabrał mu telefon i sam zaczął z nim rozmawiać. Powiedział mu, że nie przyjdzie na mecz, ponieważ jest chory. Nijimura wie jednak, że tak nie jest, po czym się rozłącza.

Tuż przed grą, trener Teikō ustala, kto będzie grał w meczu. Przez nieobecność Haizakiego zastanawia się kogo nim zastąpić, po czym decyduje się na Kuroko. Chłopak wraz z Akashim, Aomine, Murasakibarą i Midorimą przystępuje do gry. Tetsuya nadal się trzęsie i nie pomagają mu nawet słowa Daikiego, który stara się go uspokoić. Kiedy gra się rozpoczyna, Seijūrō przejmuje piłkę i uspokaja Kuroko, jednak gdy odwraca się w jego stronę, ten leży już na podłodze. Po chwili wstaje i pomimo krwotoku z nosa stwierdza, że wszystko już z nim w porządku. Jego krwawienie powoduje jednak, że trener decyduje się na zmianę zawodnika. Tetsuya schodzi z boiska, a jego miejsce zajmuje Nijimura.

Gdy Nijimura wchodzi na boisko, mówi grającym kolegom z drużyny, że po meczu da im małe kazanie, jednak podkreśla, że najpierw muszą wygrać. Kiedy mecz zostaje wznowiony, Akashi podaje do Shūzō, który z łatwością przebija się przez obronę przeciwnika. Następnie wymija kolejnego i podaje do Midorimy, który zdobywa punkt. Trener krzyczy do Nijimury, aby nie przesadzał, ponieważ to ich ostatni mecz w tym dniu. Później Seijūrō podaje piłkę do Aomine, który posyła ją w stronę kosza. Następnie Murasabibara stojący pod koszem używam alley-oop i wbija piłkę Daikiego, zdobywając punkt dla drużyny.

Trener zastanawia się nad poziomem umiejętności swoich najmłodszych zawodników. Po chwili spogląda na Kuroko i pyta, czy jego krwotok już ustał. Gdy ten odpowiada twierdząco, ponownie wchodzi na boisko, zastępując Nijimurę. Od razu korzysta ze swojego Misdirection i podaje piłkę do Murasakibary, jednak niedokładnie, przez co spada na aut. Inni zawodnicy z drużyny zaczynają się interesować umiejętnościami Tetsuyi.

Mecz kończy się wynikiem 80 – 51 dla Teikō. Po grze, w szatni Aomine otwiera pudełko z posiłkiem przygotowanym przez Momoi. Jest zniesmaczony jego wyglądem, tak jak reszta drużyny. Informuje resztę drużyny, że pójdzie zjeść coś innego. Wychodząc kładzie swoją rękę na głowie Kuroko i mówi mu, że powinien odzyskać siły na kolejne mecze. Kiedy idzie przez korytarz, zauważa swojego trenera z kapitanem drużyny, Nijimurą. Podsłuchuje ich rozmowę i dowiaduje się, że trener chce wyrzucić Tetsuyę z zespołu.

Występujące postacie Edytuj

Przedstawione mecze Edytuj

  • Gimnazjum Teikō kontra Gimnazjum Nanbara (80 – 51)

Użyte techniki Edytuj

  • Alley-oop
  • Dalekosiężny rzut
  • Misdirection

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki